16. listopadu 2013

Omluva...

Já vím, že to tady flákám :-), ale prostě nějak nebyla nálada (skoro 3/4 roku sháním práci, ale prostě nejsem robot s 3 jazyky, s řidičákem, bez dětí a věk už taky není ideální, tak že bez úspěchu) a taky nebyl čas, jelikož dítko začlo chodit do 1. třídy a ještě jsem se dokopala a na stará kolena začla dělat autoškolu. Ale teprve teď asi začne ten pravý kolotoč :-). S pomocí všech andělů (a hlavně jednoho živého) se mi podařilo najít zaměstnání, ale zaučení bude probíhat skoro až na druhém konci republiky cca 4 týdny, tak že to bude mazec. Prostě adventní čas strávím bez rodiny. Není mi z toho nejlíp, ale nedá se nic dělat, taková příležitost se prostě neodmítá :-). Letos asi nebude žádná vánoční výzdoba, jestli Ježíšek sežene dárky, tak na to jsem taky zvědavá, prostě holt to nějak dopadne. Tak že doufám, že se nezlobíte a třeba se v novém roce polepším :-). Slibuji už teď, že se budu snažit...


Pin It

18 komentářů:

rêve de vivre řekl(a)...

V novej práci prajem veľa zdaru. Andrea

Anonymní řekl(a)...

Jé, tak to držíme palce! Z vánoc si hlavu nedělej, já si vždy vzpomenu jak mě odvezla rychlá těsně před štedrým dnem a je mi hej. Kdybys potřebovala píchnout s dětmi, tak se klidně ozvi! Ilona K.

Evík řekl(a)...

♥♥♥♥♥♥ no pevně doufám, že to Luba s Martinem dají :-), ale kdyby, tak písknu ♥♥♥

Evík řekl(a)...

♥♥♥♥♥♥

Lenka včelka řekl(a)...

Eví, držím Ti palce v zaměstnání i v autoškole. Já dělala papíry před rokem a to díky kamarádce, která se rozvedla a musela se postarat o děti. Sama bych se nejspíš nedokopala. Měly jsme společně krasojízdy :-D.
Kdybych věděla, že je to tak jednoduchý, tak bych si jí udělala už dávno.

Bíba řekl(a)...

Eví,moc ti to přeju.Z ničeho si hlavu nedělej,já už nebyla na svém blogu třičtvrtě roku,prostě barák,hlava v pejru,práci mám na ještě víc jak rok,ale to uteče a taky nevím co bude dál,jestli zůstanu,nebo ne.Takže co jsou čtyři týdny v našem životě a pokud to bude pěkná práce tak se to vyplatí.Hlavu vzhůru a hodně,hodně štěstíčka.Papa

Evík řekl(a)...

no jednoduchý :-D..myslím, si, že můj instruktor bude rád, až to někdy dodělám :-D

Evík řekl(a)...

♥♥♥

Majka řekl(a)...

Evi, moc ti přeju aby se ti práce dařila aby to bylo to cos hledala a adventní čas určitě zvládneš ty i tvá rodina. moc ti držím pěsti. drž se, je to těžké takhle začít po delší době. ale ty to určitě zvládneš. Hezké dny Majka

Helena řekl(a)...

Evičko, přeji ti do nové životní etapy hodně sil. A´T ti práce přinese radost a uspokojení! A jak tě znám, Vánoce stihneš i tak :o)
Pa, Helena

Kudrlinka řekl(a)...

Milá Evičko,

také já přeju, ať to všechno zvládnete alespoň tak dobře, jak jen to půjde!!?.D))
Přeju, aby jste měla dostatek síly a energie, která toto náročné období pomůže překlenout a aby jste si nakonec řekla, že jste sama na sebe pyšná! A já věřím, že to tak bude! Držím pěstičky!!
Markéta z Valašska

Evík řekl(a)...

♥♥♥

Anonymní řekl(a)...

Evičko,moc přeji at Vám to vyjde,jsem u Vás ráda,děkuji.Jiři Puklicka

Evík řekl(a)...

Moc a moc děkuji ♥♥♥

Anonymní řekl(a)...

Držím pěsti, určitě vše zvládnete, autoškolu, odloučení od rodiny, tam vám to bude utíkat rychle a vánoce budou i bez naglančené domácnosti, hlavně, že jsou všichni spolu. Já dělala autoškolu ve 42 na popud dospělé dcery, která už jezdila a dnes mi svěří mladí i vnoučata. Jen to chce pak jezdit a nebát se a být opatrná. Jste dobrá. Dana

Hutule řekl(a)...

Evičko, držím Ti všechny prstíky. A z celého srdce přeji ať vše zvládneš. Moc dobře vím, co to je shánět práci. Já jsem bohužel už tu šanci propásla. Už o práci vůbec nemohu zavadit.

Evík řekl(a)...

♥♥♥

Evík řekl(a)...

♥♥♥ je to hrozná doba :-(

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře ♥♥♥