12. prosince 2013

Restaurace plná harampádí...








Restaurace " U červeného volka"
Pin It

8 komentářů:

zememeric řekl(a)...

tak tohle je bomba, hodně zajímavý interiér. Asi odradí určitou skupinu lidí, ale myslím že hodně zajímavých lidí přitáhne :-)

Kudrlinka řekl(a)...

Juj!! Tak to už je i na moji dušičku, která "harampádí" miluje, trošku silné kafé :-))
Ale určitě bych se v takových prostorech cítila lépe než v nějaké moderní chladné "sklo-kovové" odosobněné restauraci..Zdraví Markéta M.

Anonymní řekl(a)...

Já tam byla a moc se mi tam líbilo! Věra

Evík řekl(a)...

jj..ale bylo fakt narváno....ke všemu i skvěle vaří :-)

Evík řekl(a)...

no je fakt, že je tam toho moc...ale cítila jsem se skvěle a kdyby chtěli od něčeho odpomoci, tak pomůžu :-D

Evík řekl(a)...

no kvůli mému duševnímu zdraví mi to měly holky radši tajit :-D

jana277 řekl(a)...

Nie som reštauračný typ, ale takýmto interiérom neodolám, cítim sa v nich veľmi dobre a keď je atmosféra podfarbená správnou hudbou....

Evík řekl(a)...

:-) jj já taky :-)

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře ♥♥♥