28. ledna 2014

Omluva

Vím, že jsem hrozná, ale prostě nestíhám :-). Chystáme otvíračku nové prodejny s kreativními potřebami a prostě jsem tam od nevidím do nevidím :-) i o víkendu. Brno a široké a okolí zvu od 3.2. na Hybešovu 28 :-). Budeme se s holkama na všechny těšit. A jak nám to jde můžete mrknout zde :-). A je paráda, když se hobby stane zaměstnáním a naopak :-). 


Pin It

10 komentářů:

Bára řekl(a)...

Já si říkala, že jsou mi ty dveře povědomé. Aby ne, když kolem nich jezdím tramvají do školy. Nevím, jestli třetího, ale určitě se u vás zastavím ;-)
bára.kára

Evík řekl(a)...

Je tak to je super :-)

REDNEVAL řekl(a)...

Evi,
držím palečky, a´t máte hodně zákazníčků a ty abys byla v tomhle krásném novém projektu šťastná!! ♥
Fotky jsem si prohlédla a obchod je krásně vzdušný a prostorný.
Měj se hezky a přeji hodně štěstí!!!!!
Papa Jarka

Evík řekl(a)...

♥♥♥

Kaiva řekl(a)...

Evičko i já držím palce, ať se obchodu daří a sním i vám zakladatelkám.
IVA

Lezarts řekl(a)...

Doufám, že bude na dveřích brzo nápis, "přijdu ihned":-) A jak říkají Francouzové, přeji vám do toto počinu "merde"!!!:-D

zememeric řekl(a)...

Moc vám od lesů držíme palce !!!

Evík řekl(a)...

♥♥♥

Evík řekl(a)...

♥♥♥

Evík řekl(a)...

:-) ♥♥♥

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře ♥♥♥